keskiviikko 18. toukokuuta 2016

Täydellinen loman aloitus

Mun Instgaram seuraajat on varmaan saanut kuulla kyllästymiseen saakka sanoja täydellinen ja ihana. Juuri sitä meidän alkukesä on ollut. Yleensäkin olen liikkeellä positiivisella asenteella, mutta nyt ei ole tarvittu edes sitä. Elämä rullaa omalla painollaan, ei mitään sen suurempia murheita (kop kop) ja säät suosii. Mulla alkoi toukokuun alusta kuuden viikon työttömyys, mutta otan sen ihan loman kannalta. 



Mulla oli vaikka mitä suunnitelmia kaappien siivoamisesta, blogin henkiin herättelyyn ja takapihan laittoon, mutta säät yllätti niin, että laitettiin kaikki suunnitelmat uusiksi. Paljon ollaan reissattu ja kaikki väliin jäävä aika ollaan nautittu auringosta omalla pihalla. Toivotaan, että aurinko ei pysyttele kauaa poissa. 




Auringon palvomisen lisäksi piha on valmistunut kiitettävästi, ollaan ehditty shoppailla jo kahtena päivänä, kiertää sukulaisten luona, pitää kynttiläkutsut ja käyty moikkaamassa kaveria Turussa. Molempien tyttöjen hiukset on laitettu uuten uskoon, kevään ensimmäiset markkinat koluttu läpi ja juhlittu niin vappua, äitienpäivää kuin Jonin synttäreitäkin.



Illat on vierähtänyt aika pitkälti nenä kiinni tietokoneen ruudussa ja karttakirjassa. Sillä nyt alkaa olla varmaa, että suunnataan kesälomareissulle Ruotsin Lappiin,  kun Jonin loma osui samaan kohtaan, kun mun työttömyys. Olen kiertänyt Suomea, vaikka ja kuinka, mutta ulkomailla en ole käynyt koskaan. Jos Ruotsin risteilyä ei lasketa. Itse en ainakaan laske ennen kuin olen jalkani painanut vieraaseen maahan. En malta odottaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...