keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Hurraw, vihdoin sopiva huulirasva!

Viimeiset parivuotta olen vedellyt huuliini lähinnä Bepanthenia tai Vaselinia, jotta huulet pysyisivät sellaisessa kunnossa, että niitä pystyy edes liikuttamaan, ilman suupielten poksahtamista rikki. Sekään ei ole aina toiminut, enkä ole jaksanut enää edes välittää. Joskus olen vetäissyt Labellon tuoksutonta ja väritöntä huulirasvaa, mutta useimmiten vain antanut olla ja käsien rasvauksen yhteydessä sipaissut hieman perusvoidetta. Auta armias jos olen erehtynyt laittamaan huulipunaa, eipä ole tarvinnut viikkoon yrittää hymyillä sen jälkeen.















Nyt luonnonkosmetiikkaan tutustuessani törmäsin, Hurraw nimiseen yritykseen, joka valmistaa jos jonkin makuisia huulirasvoja. Lumoava lukijapäivän pussukasta sain Hurraw:n aurinkosuojan, joka teki huulista yllättävän pehmeät. Sen innoittamana tilasin "muutaman" huulirasvan lisää. Mulle itselle kotiutui kookoksen makuinen huulirasva, kanelin makuinen sävyttävä rasva ja tuhdimpi yövoide, vaniljan ja kamomillan tuoksussa. Ilonalle tilasin vaniljanmakuisen huulirasvan ja mies valitsi itselleen lakritsan ja root beer:n makuiset rasvat. Olin valmistautunut testauksen jälkeen heräämään huulet turvonneina ja verestävinä, mutta mitäpä vielä. Huulet olivat niin pehmeät, etten edes muista koska viimeksi olisi vastaavat olleet, tuskin ikinä. Sama tunne on säilynyt ja vahvistunutkin jokaisen eri maun kohdalla. Olen niin tyytyväinen, että voin taas käyttää huulirasvaa, vieläpä sävyttävää. Vaikken ikinä mitään muuta hyötyä luonnonkosmetiikka kokeiluistani saisi, tuntuu se tämän jälkeen jo enemmän kuin kannattavalta.



2 kommenttia:

  1. Hmmm auttaiskohan nämä herkkujen hillinnässä..? :D eli tuoksuuko ja maistuuko niin hyviltä että herkut väistyisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, että pahentaa :D Tuoksuu niin hyvältä, että tekisi mieli syödä koko huulirasva :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...