keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Voiko saappaisiin rakastua?

Siitä asti kun olen ensimmäiset Crocsini ostanut, noin neljä vuotta sitten, olen ollut ihan rakastunut kyseiseen merkkiin. Sen jälkeen onkin joka vuosi tullut ostettua ainakin yksi uusi Crocs-pari. Jos vain voisin käyttäisin niitä koko ajan, mutta vaikka niitä jo tosi monenlaisia malleja onkin, ei se kuitenkaan ihan aina ole mahdollista. Kaikki Crocs-kenkäni ovat todella kevyitä ja mukavia jaloissa. 

Tänä keväänä tilasin koko perheelle uudet Crocsit kun nettikaupassa osui silmääni todella hyvä tarjous. Nyt myös mies ja pikkuneiti saavat kokeilla ensimmäisiä aitoja Crocsejaan. Ainakin toistaiseksi myös he ovat olleet tyytyväisiä. Meidän tilaukseen sisältyi ballerinat sekä minulle että Ilonalle, melko tavalliset Clogit Jonille ja hups, itselleni vielä kumpparitkin. Nyt pitäisi hetki pärjätä näillä kengillä ja vaatevarastotkin alkavat olla jo kesää varten täynnä. Haluaisinkin esitellä teille kaikki nämä ihanat kengät, joten ensimmäisenä vuorossa minun Women´s Jaunt Shorty Boot saappaat, joihin olen ihan rakastunut. Kerrankin voin sanoa, että onneksi on ollut sadepäiviä, hyvä syy vetää uudet saappaat jalkaan päivittäin. Ennen pirtsakoita saapaskuvia, haluan vielä sanoa, ettei tämä ole maksettu postaus vaan haluan ihan puhtaasti teidän iloksenne jakaa tämän vinkin, koska olen itse ollut niin tyytyväinen. 




































































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...