tiistai 1. heinäkuuta 2014

Uusi blogi!

Olen jo muutaman päivän ajan ajatellut perustaa julkisen blogin ja nyt sain sen aikaiseksi. Olen aiemmin kirjoittanut blogia Helmiparatiisi, jossa kerron lähinnä käsitöistä ja askartelusta sekä lyhyesti kuulumisia. Haluan pitää sen yksityisenä, koska en halua lapseni kuvia yleiseen jakoon. Tämän blogin on tarkoitus painottua enemmän lapsiperheen arjen askareisiin ja kuulumisiin.
 
 
Aluksi voisin kertoa vähän itsestäni ja perheestäni.
Olen 19-vuotias 1/2014 syntyneen tytön äiti. Asumme miehen ja pikkuneidin kanssa kolmestaan, melko isossa rivitalo kolmiossa, pienellä paikkakunnalla.
Olen viittä vaille valmis vaatetusompelija ja haaveenani olisi jonakin päivänä valmistua myös autonasentajaksi ja jättää käsityöt harrastukseksi.
Käsitöiden lisäksi harrastan kaikenlaista askartelua, lähinnä kortteja ja koruja sekä ulkoilua.
Tällä hetkellä aikani kuluu lähinnä tytön kanssa touhutessa, ulkoillessa ja kotia laittaessa, mutta jää aikaa myös harrastuksille.
 
 
Tämän päivän olin tyttäreni kanssa kahdestaan kotona ja hän suostui nukkumaan hyvin kun ulkona oli mukavan viileä ilma, joten minulle jäi hyvin aikaa tehdä omia juttujani. Jo jonkin aikaa sitten aloittamani skräppikirja meidän neidin ensimmäisestä vuodesta etenikin hyvin, mutta pakko oli silti hetkeksi istahtaa katselemaan ohjelmia Netflixistä.
Tytön ollessa pienempi ja imetysten kestäessä kauemmin aloin tuolta Netflixistä ohjelmia ja elokuvia katsella, jotta aika menisi hiukan nopeammin. Minä en ainakaan pysty puolta tuntia keskittymään imetysotteeseen ja katsekontaktiin vaikka ehkä pitäisikin. Sinä aikana jäin koukkuun kahteen sarjaan; Valehteleviin viettelijöihin ja Gossip girliin. Niitä tulee silloin tällöin katseltua kun omaa aikaa jää enemmän. Mukavan kliseistä ja pinnallista tämän sateisen ja harmaan kesän keskelle :D
 
Mukavaa tiistain jatkoa yritän tänne saada mahdollisimman usein jotain kirjoiteltua :)
 
 

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...